Block printing aneb razítka z Madridu (video!)

17:51


Když jsem všem po Skypu z Madridu nadšeně hlásila, že jsem začala chodit na kurzy razítkování, většinou následoval buď nechápavý úsměv anebo otázka "Na co žes to začala chodit?". Ať už to ale zní jakkoliv podivně, byl to zatím nejlepší kurz mého života. V zadní schované místnosti v malém krámku ve čtvrti Malasana se každé úterý v sedm hodin večer scházela hrstka lidí, kteří o dvě hodiny později odcházeli zapatlaní barvami na nejnepravděpodobnějších místech, s blaženými úsměvy na tvářích a pár novými výtvory v plátěných taškách. Měla jsem takovou radost, že jsem jedna z nich!


Chápu, že mé interní pojmenování "kurz razítkování" asi hned nenapoví, co přesně jsme tam těch 5 měsíců měsíc co měsíc po věčerech tvořili. Hráli jsme si s tvary, vytřihovali, namáčeli, řezali, ryli, lepili, tiskali,... Možná bude snazší, když vám to ukážu!

Na tohle razítko jsem z celého kurzu nejpyšnější. Strávila jsem pár španělských hodin s Photoshopem, kde jsem přesouvala polokruhy a trojúhelníky tak, aby vše sedělo a výhledově i všude navazovalo, a měla pak obrovskou radost, když jsem ho na jedné úterní seanci vyrobila a poprvé natiskla na papír.


Razítko si hned nemusíte vyrábět, tisknout můžete ledasco (pěkně vypadají v podstatě jakékoliv geometrické tvary) anebo si můžete razítko koupit. Kouzlo tohohle mého razítka je v tom, že se tvary po vícero vytištění spojují to jednolitého vzoru (block printing). Jak přesně na tisknout na látku se můžete kouknout na videu (!!) :


No a já mám s touhle látkou veliké plány! Příští víkend z ní ušiju veliký prošívaný sedák na zem s pořádným uchem. Nebojte, určitě vám ho ukážu.

Veselé tiskání!

Natálie






Mohlo by se vám líbit

0 komentářů